Κάτι τρέχει στον Έβρο

Δ. Μακροδημόπουλος: «Δύσκολο και μακροχρόνιο εγχείρημα» η επαναλειτουργία του σιδηρόδρομου
«Ο σιδηρόδρομος έχει απαξιωθεί και για να συσταθεί εκ νέου και να επαναλειτουργήσει όπως παλιά, με 10 ή 8 δρομολόγια, θα πρέπει να υπάρξει προσωπικό και το προσωπικό αυτό να εκπαιδευτεί», σχολίασε στην ΕΡΤ Ορεστιάδας ο πρώην αρχιμηχανικός του ΟΣΕ και πολιτικός μηχανικός, Δημήτρης Μακροδημόπουλος, αναφερόμενος στη διακοπή των σιδηροδρομικών δρομολογίων στη Θράκη.
Ο ίδιος χαρακτήρισε «δύσκολο και μακροχρόνιο εγχείρημα» την επανασύσταση του σιδηροδρόμου στην περιοχή, θυμίζοντας ότι «μέχρι το 2008 υφίσταντο 10 δρομολόγια αμαξοστοιχιών μεταξύ Αλεξανδρούπολης – Θεσσαλονίκης, εκ των οποίων τα τέσσερα συνέχιζαν προς Αθήνα, και ήδη μέχρι το 2010 είχαν περιορίστηκαν στα οκτώ, ενώ σήμερα δεν υπάρχει κανένα…».
Συμπλήρωσε δε ότι «από το 2008, με τον νόμο Χατζηδάκη, στοχοποιήθηκε ο σιδηρόδρομος» και «από το 2010 και μετά «εκδιώχθηκαν ουσιαστικά οι σιδηροδρομικοί υπάλληλοι», όπως είπε, οι οποίοι «τοποθετήθηκαν σε άσχετες υπηρεσίες, όπως φύλακες σε αρχαιότητες και νοσοκομεία, απογυμνώνοντας τη σιδηροδρομική υπηρεσία από έμπειρους ανθρώπους με τεχνογνωσία».
- Το 2ο βραβείο κατέκτησε μαθητής του 1ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης στην 39η Εθνική Μαθηματική Ολυμπιάδα
(28-03-2022) - Λίγο πριν την ολοκλήρωσή της βρίσκεται η βιβλιοθήκη στο ΠΓΝΑ - Tα δικά σας βιβλία "συντροφιά" για άλλους!
(28-03-2022) - Λύκοι σκορπίζουν το φόβο σε κατοικημένες περιοχές του δήμου Αλεξανδρούπολης
(28-03-2022) - Ξεκίνησαν οι αιτήσεις στην "16η Ομάδα Συνάντησης PCA" που θα διεξαχθεί στη Σαμοθράκη
(28-03-2022) - Μητροπολίτης Άνθιμος: "Η Ορθοδοξία οφείλει να μιλήσει ανοικτά για το έγκλημα στην Ουκρανία"
(28-03-2022)