- Καταστήματα πώλησης ηλεκτρικών συσκευών οικιακής χρήσης στην Αλεξανδρούπολη αναζητά εργαζόμενο
(12-12-2024) - Πωλείται επιχείρηση εστίασης στην καρδιά της Αλεξανδρούπολης
(06-12-2024) - Εταιρία στον κλάδο παραγωγής αλεύρων και πρώτων υλών αρτοποιίας - ζαχαροπλαστικής ζητά να προσλάβει εργαζόμενο/η για το τμήμα λογιστηρίου
(05-12-2024) - Ζητείται προγραμματιστής από εταιρεία παραγωγή λογισμικού με έδρα την Αλεξανδρούπολη
(05-12-2024) - Εταιρεία εμπορίας τροφίμων με έδρα την Αλεξανδρούπολη ζητά εξωτερικό πωλητή πωλήτρια
(05-12-2024) - Εταιρεία διαχείρισης και συντήρησης αιολικών και φωτοβολταϊκών πάρκων, αναζητά τεχνικούς
(05-12-2024)
Γενικές πληροφορίες
1.Πόσο καιρό υπάρχει η ηλεκτρονική διεύθυνση www.e-evros.gr;
2.Πώς προέκυψε η ιδέα για τη δημιουργία της; Ποια ήταν τα κίνητρo;
3.Ποιοι είναι οι κεντρικοί άξονες πάνω στους οποίους κινούνται τα θέματα που φιλοξενεί η σελίδα;
4.Πιο συγκεκριμένα τι περιλαμβάνει ο καθένας από αυτούς τους κεντρικούς άξονες;
5.Ποιος μπορεί να προβληθεί μέσα από το e-evros.gr;
6.Η καταχώρηση ενός επαγγελματία είναι δωρεάν ή επιβαρύνεται οικονομικά;
7.Υπάρχει μόνο εξαμηνιαία συνδρομή; Αν θέλει κάποιος δεν μπορεί να διαφημιστεί π.χ. για 2-3 μήνες;
8.Γιατί είναι σημαντικό για έναν επαγγελματία να καταχωρηθεί στο e-evros.gr;
9.Υπάρχει απόλυτη αξιοπιστία των πληροφοριών;
10.Υπάρχει συγκεκριμένο ηλικιακό φάσμα στο οποίο απευθύνεται το e-evros.gr;
11.Πρόκειται να δούμε κάτι καινούριο στις σελίδες του e-evros.gr;
1.Πόσο καιρό υπάρχει η ηλεκτρονική διεύθυνση www.e-evros.gr;
Η πρώτη μέρα λειτουργίας του e-evros.gr (το lounche day δηλαδή της ιστοσελίδας), είναι η 1η Οκτωβρίου 2005.
Από εκείνη τη μέρα ως τώρα που μιλάμε υφίσταται ως ηλεκτρονική διεύθυνση που φιλοξενεί κατηγορίες θεμάτων που αφορούν στον Έβρο.
2.Πώς προέκυψε η ιδέα για τη δημιουργία της; Ποια ήταν τα κίνητρo;
Δεν υπήρχε η δυνατότητα για ένα χρήστη του internet να μπει σε μια ιστοσελίδα και να μάθει τι γίνεται στον Έβρο.
Να έχει δηλαδή μια ολοκληρωμένη και σοβαρή ενημέρωση για την περιοχή σε διάφορους τομείς (ειδήσεις, πολιτισμό,τουρισμό, επαγγελματίες κ.τ.λ.).
3.Ποιοι είναι οι κεντρικοί άξονες πάνω στους οποίους κινούνται τα θέματα που φιλοξενεί η σελίδα;
Σαν κεντρικούς άξονες μπορούμε να ονομάσουμε την ειδησεογραφία, τον επαγγελματικό οδηγό, τον οδηγό διασκέδασης & πολιτισμού και τις αγγελίες.
4.Πιο συγκεκριμένα τι περιλαμβάνει ο καθένας κεντρικός άξονας του site;
Σε επίπεδο ειδησεογραφίας προβάλλονται τοπικά νέα. Οι ειδήσεις ανανεώνονται καθημερινώς, αλλά και όποτε προκύψουν σημαντικές εξελίξεις. Ο επαγγελματικός οδηγός είναι ένας από τους πιο σημαντικούς άξονες.
Ουσιαστικά το e-evros.gr είναι ένας πλήρης ηλεκτρονικός επαγγελματικός και τουριστικός οδηγός για τον Έβρο.
Τέλος, όσον αφορά στις αγγελίες καταχωρούνται δωρεάν, μπορεί οποιοσδήποτε να βάλει την αγγελία του, αρκεί φυσικά να αφήσει contact info (πληροφορίες επαφής), ώστε κάποιος που ενδιαφέρεται να μπορεί να έρθει σε επαφή μαζί του.
5.Ποιος μπορεί να προβληθεί μέσα από το e-evros.gr;
Οποιοσδήποτε επαγγελματίας που δραστηριοποιείται στην ευρύτερη περιοχή του Έβρου μπορεί να μπει και να καταχωρήσει το
όνομα, την επαγγελματική του δραστηριότητα, τη διεύθυνση και το τηλέφωνό του δωρεάν. Υπάρχουν ήδη δημιουργημένες κατηγορίες
που αφορούν σε πλειάδα επαγγελματικών δραστηριοτήτων.
6.Η καταχώρηση είναι δωρεάν ή επιβαρύνεται οικονομικά;
Η προβολή κατ' όνομα, επάγγελμα, διεύθυνση και τηλέφωνο παρέχεται εντελώς δωρεάν. Μπορεί οποιοσδήποτε να καταχωρήσει
τα στοιχεία του μπαίνοντας ο ίδιος στη σελίδα και ακολουθώντας 2-3 συγκεκριμένα βήματα. Οικονομική επιβάρυνση προκύπτει
όταν στην καταχώρηση ο πελάτης θέλει να προστεθεί και φωτογραφικό υλικό ή ο, τιδήποτε άλλο που προβάλλει την επιχείρησή του.
Τότε συνεργαζόμαστε μαζί του με εξαμηνιαία πακέτα συνδρομών που ξεκινούν από 60 ευρώ. Τα διαφημιστικά πακέτα διαμορφώνονται
ανάλογα με την τελική μορφή της καταχώρησης. Ανάλογα, δηλαδή, με το τι θέλει ο πελάτης.
7.Υπάρχει μόνο εξαμηνιαία συνδρομή; Αν θέλει κάποιος δεν μπορεί να διαφημιστεί π.χ. για 2-3 μήνες;
Φυσικά και μπορεί. Γίνεται μια προσαρμογή της καμπάνιας που θέλει να διαφημίσει και προκύπτει αναλόγως η τιμή. Εμείς μιλάμε για
εξαμηνιαία βάση, ώστε να έχουμε μια επαφή ανα εξάμηνο με τους πελάτες και να μπορούν να μιλήσουν με σιγουριά για τα αποτελέσματα της διαφήμισης.
Ο πελάτης αποφασίζει αν θέλει να προστεθεί κάτι στο κείμενο ή στο φωτογραφικό υλικό και αναλόγως κινούμαστε.
Μπορεί κάποιος να θέλει να σταματήσει ή κάποιος να θέλει να ανανεώσει και να εμπλουτίσει την καταχώρηση. Οι 6 μήνες είναι
μια περίοδος που μπορεί κάποιος να κρίνει.
8.Γιατί είναι σημαντικό για έναν επαγγελματία να καταχωρηθεί στο e-evros.gr;
Μετά από κάποιο διάστημα καταχώρησης το όνομά του μπαίνει αυτομάτως σε μεγάλες μηχανές αναζήτησης, όπως το google. Ακριβώς
επειδή φιλοξενείται σ' εμάς.
9.Υπάρχει απόλυτη αξιοπιστία των πληροφοριών;
Θα' λέγαμε ναι και παλεύουμε καθημερινά γι' αυτό. Αυτή είναι και η επιτυχία ενός portal: να μπορεί να παρέχει έναν σεβαστό όγκο
πληροφοριών που είναι αληθινές και ακριβείς. Να μπορεί για παράδειγμα ο χρήστης να μπει και να βρεί το σωστό τηλέφωνο για ένα μαγαζί που ψάχνει ή τα σωστά δρομολόγια για τις τοπικές συγκοινωνίες.
10.Υπάρχει συγκεκριμένο ηλικιακό φάσμα στο οποίο απευθύνεται το e-evros.gr;
Θα λεγαμε ότι οι ηλικίες μεταξύ 18 και 35 χρόνων είναι και αυτές που βρίσκουν τα περισσότερα ενδιαφέροντα μέσα από τις σελίδες του.
Από κει και πέρα, όμως, πιστεύω ότι τα περιεχόμενά του είναι δυνατό να καλύψουν τις ανάγκες σε ενημέρωση και άλλων ηλικιών.
Ας μην ξεχνάμε, ότι όποιος έχει επαφή με το χώρο του internet και το χρησιμοποιεί είναι και εν δυνάμει χρήστης του e-evros.gr!.
11.Πρόκειται να δούμε κάτι καινούριο στις σελίδες του e-evros.gr;
Υπάρχουν κάποια πράγματα που θα αποτελέσουν νέες προσθήκες στην ηλεκτρονική αυτή διεύθυνση. Το δουλεύουμε τώρα και σύντομα
οι χρήστες θα το διαπιστώνουν όσο περνάει ο καιρός.