Ο πληρέστερος ηλεκτρονικός επαγγελματικός οδηγός του N.Έβρου
THE GARDENERS

Κάτι τρέχει στον Έβρο

Αλεξανδρούπολη: Γίδινο γάλα μέσω αυτόματου πωλητή από Φεβρουάριο

Αλεξανδρούπολη: Γίδινο γάλα μέσω αυτόματου πωλητή από Φεβρουάριο

19-01-2016

Από τα μέσα Φεβρουαρίου θα τεθεί σε πιλοτική λειτουργία ο αυτόματος πωλητής (ΑΤΜ) γίδινου γάλακτος, που εγκατέστησε στην Αλέξανδρούπολη ο Κτηνοτροφικός Συνεταιρισμός «Θρακών Αμνός», όπως δήλωσε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο πρόεδρός του Χρήστος Παρασχούδης.

«Αφού λύσουμε τα όποια προβλήματα προκύψουν, από το τέλος του Φεβρουαρίου οι λάτρεις του γίδινου γάλακτος θα μπορούν να κατευθύνονται στο ΑΤΜ και να προμηθεύονται την ποσότητα που επιθυμούν» υπογράμμισε, ενώ σχετικά με την τιμή σημείωσε: «Θα είναι ανταγωνιστική και σε καμία περίπτωση δεν θα διαμορφώνεται στα 2 - 2,5 ευρώ/λίτρο, που πωλείται στα ράφια των σούπερ μάρκετ».

Σε ό,τι αφορά τον δεύτερο αυτόματο πωλητή (ΑΤΜ) γίδινου γάλακτος στην Κομοτηνή, ο πρόεδρος του «Θρακών Αμνός» ενημέρωσε «προχωρούν με γοργούς ρυθμούς οι εργασίες εντός του χώρου που έχει ήδη ενοικιαστεί και η λειτουργία του θα ακολουθήσει αυτού στην Αλεξανδρούπολη, με μια καθυστέρηση το πολύ 20 ημερών».

Υπενθυμίζεται ότι οι δύο αυτόματοι πωλητές (ΑΤΜ) γίδινου γάλακτος ήρθαν από το Ισραήλ και ενώ ο αρχικός σχεδιασμός αφορούσε λειτουργία τους στις αρχές Σεπτεμβρίου, τα «capital controsl» φρέναραν τη διαδικασία.

Σύμφωνα με το thrakinet.tv, μέσω των ΑΤΜ γίδινου γάλακτος, θα πωλούνται αυτόνομα 400 λίτρα ημερησίως, ενώ τα μηχανήματα διαθέτουν και ηλεκτρονικό πίνακα, όπου ο καταναλωτής θα μπορεί να δει την ημερομηνία παστερίωσης και λήξης. Την ημερήσια τροφοδοσία των μηχανημάτων θα κάνει ο συνεταιρισμός, που βρίσκεται στη διαδικασία αγοράς φορτηγού γι αυτόν τον σκοπό.

Στόχος της όλης προσπάθειας είναι τα μηχανήματα αυτά να αποτελέσουν τον ενδιάμεσο κρίκο μεταξύ του παραγωγού και του καταναλωτή στην ευρύτερη περιοχή, ενώ, μακροπρόθεσμα, οι άνθρωποι του συνεταιρισμού στοχεύουν σε συνεργασία με αγρότες και κτηνοτρόφους της Β. Ελλάδας, προκειμένου να προχωρήσουν στη δημιουργία μίνι-μάρκετ, μέσω των οποίων θα διανέμονται φθηνά, ποιοτικά προϊόντα, με την προστιθέμενη αξία να την καρπώνονται οι ίδιοι.