Ο πληρέστερος ηλεκτρονικός επαγγελματικός οδηγός του N.Έβρου
ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ

Κάτι τρέχει στον Έβρο

Στιγμιότυπα από το ταξίδι τους!
Στιγμιότυπα από το ταξίδι τους!

Μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ Αλεξανδρούπολης ταξίδεψαν στη Βιέννη & στη Βουδαπέστη!

25-05-2022

Στη Βιέννη και στη Βουδαπέστη βρέθηκαν μαθητές του 2 ου ΕΠΑ.Λ. Αλεξανδρούπολης για ένα μοναδικό εκπαιδευτικό ταξίδι στα πλαίσια του Erasmus+ ,Δράση ΚΑ1 «Κινητικότητα Εκπαιδευομένων και Προσωπικού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης». Ο τίτλος
τους σχεδίου είναι: «Πρακτική Άσκηση για τους μαθητές της Αλεξανδρούπολης».

Στα πλαίσια της 1ης ροής, 15 μαθητές (10 μαθητές του τομέα Υγείας- Πρόνοιας και 5 μαθητές του τομέα Πληροφορικής) και 4 καθηγητές (2 την πρώτη εβδομάδα και 2 την δεύτερη εβδομάδα) επισκέφτηκαν για 15 ημέρες την Βιέννη τον Ιανουάριο-Φεβρουάριο του 2020 για να
τοποθετηθούν σε εταιρείες και να πραγματοποιήσουν την πρακτική τους άσκηση στον τομέα της εκπαίδευσής τους. Η εταιρεία Eurofins Lebensmittelanalytik τους τοποθέτησε σε κατάλληλες θέσεις εργασίας ώστε η πρακτική άσκηση να συμβαδίζει με τις αποκτηθείσες γνώσεις τους και έτσι να είναι αποτελεσματική.

Δυστυχώς η πανδημία του κορωνοϊού καθυστέρησε την υλοποίηση της 2ης ροής για 2 χρόνια. Κι έτσι, τον Μάρτιο-Απρίλιο του 2022, 15 μαθητές ( 10 μαθητές του τομέα Πληροφορικής και 5 μαθητές του τομέα Διοίκησης-Οικονομίας) και 4 καθηγητές (2 την πρώτη εβδομάδα και 2
την δεύτερη εβδομάδα) επισκέφτηκαν την Βουδαπέστη για 15 ημέρες.

Η εταιρεία Arbor Talent Kft τους τοποθέτησε σε εταιρείες σύμφωνα με τον δικό τους τομέα εκπαίδευσης για να πραγματοποιήσουν με την σειρά τους την πρακτική τους άσκηση.

Τα παιδιά και στις 2 ροές είχαν φυσικά την ευκαιρία να περιηγηθούν στα αξιοθέατα των δύο μαγευτικών πρωτευουσών, να ξεναγηθούν σε αυτά με την βοήθεια ξεναγών που παρέχονταν από το πρόγραμμα και να θαυμάσουν από κοντά τις ομορφιές των πόλεων αυτών.

Σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει στα παιδιά όλα εκείνα τα εφόδια που απέκτησαν τελικά από την εργασιακή τους εμπειρία στο εξωτερικό ώστε να συμβάλλει στην καλλιέργεια της αυτογνωσίας και της υπευθυνότητας τους, στην αξιολόγηση και στην επαγγελματική τους ανάπτυξη και βελτίωση. Επίσης, επιδιώκει να βοηθήσει τους μαθητές και τους γονείς τους να συνειδητοποιήσουν τα πλεονεκτήματα της μάθησης στον χώρο εργασίας, πράγμα που αποτελεί πρόκληση για μια χώρα που η πανεπιστημιακή εκπαίδευση έχει υψηλότερο κύρος από την επαγγελματική.