ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ
Ε - ΑΤΡΙΚΑ
Αθλητικά Νέα
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΝΕΑ
Κάτι τρέχει στον Έβρο
Τέθηκε σε λειτουργία και στο ΠΓΝΑ το Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας
11-09-2024
Με στόχο τη συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών σε ασθενείς και συνοδούς κατά τα οριζόμενα στη σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου Υγείας για Ενιαία Διαχείριση Καταγγελιών Παραπόνων και Ευχαριστιών, τέθηκε σε λειτουργία το νέο αναβαθμισμένο και με πλήρη στελέχωση "Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας", που δημιουργήθηκε στο χώρο της κεντρικής εισόδου του Π.Γ.Ν. Αλεξανδρούπολης.
Σύμφωνα με το άρθρο 3 της υπ΄αριθμ Α3δ/Γ.Π.οικ.10976/2017 (ΦΕΚ662Β/2017) Υπουργικής Απόφασης, τα Γραφεία μεριμνούν για:
- Την ενημέρωση σχετικά με τις ενδονοσοκομειακές διαδικασίες και τα δικαιώματα των ληπτών/ριών υπηρεσιών υγείας
- Την έγκαιρη ενημέρωση των ανασφάλιστων ασθενών και των οικείων τους, για τις διαδικασίες υγειονομικής και φαρμακευτικής κάλυψής τους όπως και για την επιτυχή διεκπεραίωση των σχετικών διαδικασιών σε συνεργασία με τα Γραφεία Κίνησης των Νοσοκομείων
- Την παρακολούθηση εξυπηρέτησης των ληπτών/ριών εντός του Νοσοκομείου ή σε εξωνοσοκομειακή υπηρεσία του
- Τη συλλογή και διεκπεραίωση καταγγελιών και παραπόνων καθώς και τη συλλογή θετικών εντυπώσεων για τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας
- Τη διευκόλυνση υποβολής αναφορών στον Συνήγορο του Πολίτη, στην Εθνική Επιτροπή για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και στην Εθνική Επιτροπή Βιοηθικής, στις Επιτροπές Ελέγχου Προστασίας των Δικαιωμάτων των Ληπτών/τριών Υπηρεσιών Υγείας και Ψυχικής Υγείας και σε κάθε σχετική ελεγκτική αρχή
- Την παρέμβαση στις αντίστοιχες υπηρεσίες του Νοσοκομείου για την ομαλή διευθέτηση των προκυπτουσών διαφορών και την ποιοτική εξυπηρέτηση των ληπτών/τριών υπηρεσιών υγείας
- Την ενημέρωση του προσωπικού του Νοσοκομείου σχετικά με τις ορθές κάθε φορά πρακτικές, με βάση τη νομοθεσία και την ιατρική δεοντολογία.
- Τη διαρκή βελτίωση των διαδικασιών υποδοχής και εξυπηρέτησης των ληπτών/τριών υπηρεσιών υγείας και για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων τους.
- Οι καταγγελίες, τα παράπονα και οι θετικές εντυπώσεις των ληπτών/ριών υπηρεσιών υγείας υποβάλλονται τόσο με τη φυσική παρουσία τους στα γραφεία, όσο και μέσω συστημένης επιστολής, τηλεμοιοτυπίας, μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, καθώς και με οποιοδήποτε άλλο πρόσφορο μέσο.
σαν σημερα
- Τσακίρης Χρήστος: Υπ. Δημ. Σύμβουλος με τη "Συνεργασία - Ανάπτυξη - Συνοχή" του Παναγιώτη Καλακίκου
(03-10-2023) - Λουκάς Αθανάσιος: Υπ. Δημ. Σύμβουλος με την "ΑΡΧΗ" του Σταύρου Σταυράκογλου
(03-10-2023) - «Πάγος» στα αιολικά μέσω της δασικής υπηρεσίας - Δεν ορίζεται συγκεκριμένη περίοδος αναστολής
(03-10-2023) - Ορεστιάδα: Συνάντηση υπ. περ. συμβούλων της «Περιφερειακής Σύνθεσης» με το Δημοτικό Συμβούλιο Νέων
(03-10-2023) - Σταύρος Σταυράκογλου: Ο υποψήφιος Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης στην κάμερα του e-evros.gr (video)
(03-10-2023)
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ