Ο πληρέστερος ηλεκτρονικός επαγγελματικός οδηγός του N.Έβρου
WOLT

Κάτι τρέχει στον Έβρο

1.800 στρέμματα δημοτικής περιουσίας περνούν οριστικά στο Ελληνικό Δημόσιο χωρίς κανένα αντάλλαγμα.
1.800 στρέμματα δημοτικής περιουσίας περνούν οριστικά στο Ελληνικό Δημόσιο χωρίς κανένα αντάλλαγμα.

1.800 στρέμματα έχασε από την ιδιοκτησία του ο δήμος Αλεξανδρούπολης

16-05-2026

Περίπου 1.800 στρέμματα δημοτικής γης έχασε οριστικά από την ιδιοκτησία του ο Δήμος Αλεξανδρούπολης, μετά την ψήφιση της επίμαχης διάταξης του Άρθρου 63 στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών.

Η μεταβίβαση της τεράστιας αυτής έκτασης στο Ελληνικό Δημόσιο έγινε χωρίς κανένα αντάλλαγμα, προκαλώντας την άμεση και σφοδρή αντίδραση της παράταξης «ΑΡΧΗ» με επικεφαλής τον Σταύρο Σταυράκογλου, η οποία κάνει λόγο για μια «ιστορική απώλεια» και μια βαριά πολιτική ήττα για τον τόπο.

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου της παράταξης, η εξέλιξη αυτή, που σφραγίστηκε στη Βουλή την Τετάρτη 13 Μαΐου 2026, πέρασε «στα μουλωχτά». Η αντιπολίτευση καταγγέλλει ότι ένα τεράστιο κομμάτι της περιουσίας των δημοτών χάθηκε σιωπηλά, χωρίς καμία ενημέρωση των πολιτών από τον Δήμαρχο κ. Ζαμπούκη, ο οποίος επέλεξε την απόλυτη σιωπή αντί για τη θεσμική μάχη.

ΤΣΟΥΛΚΑΝΑΚΗΣ

Στην ανακοίνωσή της, η παράταξη «ΑΡΧΗ» υπογραμμίζει ότι η παραχώρηση αυτή έγινε χωρίς ουσιαστική αντίσταση και σε πλήρη αντίθεση με το αποτέλεσμα που είχε απαιτήσει ομόφωνα το Δημοτικό Συμβούλιο Αλεξανδρούπολης. Παρά τις δημόσιες προειδοποιήσεις, η μάχη που όφειλε να δοθεί δεν δόθηκε ποτέ, με την αντιπολίτευση να καταλογίζει στον κ. Ζαμπούκη πλήρη αποτυχία στο να υπερασπιστεί την περιουσία του Δήμου, να διεκδικήσει πολιτικά τα δίκαια της πόλης και να ενώσει την κοινωνία απέναντι σε μια απόφαση που θα επηρεάζει την περιοχή για πολλές δεκαετίες.

Η απώλεια αυτή, καταλήγει το δελτίο τύπου, δεν ήταν ούτε μοιραία ούτε «αναπόφευκτη εξέλιξη», αλλά το καθαρό αποτέλεσμα πολιτικής αδράνειας και ελλιπούς διεκδίκησης, αφήνοντας βαριές ευθύνες και σκιές να αιωρούνται πάνω από τη δημοτική αρχή.