Κάτι τρέχει στον Έβρο
Αλεξ/πολη: Νέο τμήμα από το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης.
O Δήμος Αλεξανδρούπολης πρόκειται να λειτουργήσει κατά την επόμενη περίοδο το παρακάτω πρόγραμμα εκπαίδευσης ενηλίκων, στο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης που ιδρύθηκε και λειτουργεί γι' αυτόν τον σκοπό.
Τα πρόγραμμα εκπαίδευσης είναι το εξής:
Τούρκικα
Δευτέρα 17:00 - 19:00
Τετάρτη 17:00 - 19:00
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους ενήλικες κάθε εθνικής προέλευσης, ηλικίας και μόρφωσης και είναι δωρεάν. Για την ένταξη των ενδιαφερόμενων στο πρόγραμμα απαιτείται η συμπλήρωση σχετικής αίτησης και φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας.
ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Αιτήσεις συμμετοχής για το πρόγραμμα θα γίνονται δεκτές την Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015 και την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου ώρες 9.00π.μ - 13.00μ.μ. στο Παλαιό Δημαρχείο (πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου – δίπλα στους αιμοδότες, ισόγειο, τηλέφωνο: 2551350088).
- Καλοκαιρινή συναυλία της Μπαντίνας του Δήμου Αλεξανδρούπολης
(16-06-2025) - Παρά τα χαμόγελα, δεν ξεκίνησε ακόμα το "πρόγραμμα μετεγκατάστασης" στον βόρειο Έβρο
(16-06-2025) - Προληπτική δράση στη Σαμοθράκη, από την Πανεπιστημιακή Νεφρολογική Κλινική
(16-06-2025) - Επαρκούν οι αστυνομικοί για ελέγχους στους Κήπους λέει το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη
(16-06-2025) - Διαγραφή στην παράταξη του Δημάρχου Ορεστιάδας
(16-06-2025)
EN
TR






