ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ
Δελτίο τύπου της 14ης Μαΐου 2015.
Συνελήφθησαν χθες (13-5-2015) το βράδυ, στην Ορεστιάδα Έβρου, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών Ορεστιάδας, δύο (2) ημεδαποί, ηλικίας 39 και 40 ετών, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία για τα κατά περίπτωση αδικήματα της διακίνησης, αγοράς και κατοχής ναρκωτικών.
Ειδικότερα, μετά από κατάλληλη αξιοποίηση πληροφοριών, οι αστυνομικοί πραγματοποίησαν συντονισμένη επιχείρηση, κατά τη διάρκεια της οποίας, εντόπισαν και συνέλαβαν τους δύο (2) δράστες, διότι ο 39χρονος διέθεσε, έναντι 30 ευρώ, στον 40χρονο μια (1) νάιλον συσκευασία, που περιείχε ακατέργαστη κάνναβη, βάρους 7,3 γραμμαρίων.
Στην κατοχή του 40χρονου βρέθηκαν η παραπάνω ποσότητα ναρκωτικών και ένα (1) κινητό τηλέφωνο, τα οποία κατασχέθηκαν.
Σε έρευνες που πραγματοποιήθηκαν, με τη συνδρομή αστυνομικοί σκύλου, σε δύο (2) οικίες του 39χρονου, καθώς και την κατοχή του, βρέθηκαν επίσης και κατασχέθηκαν :
- τέσσερις (4) νάιλον συσκευασίες με ακατέργαστη κάνναβη, συνολικούνβάρους 558,9 γραμμαρίων
- το χρηματικό ποσό των 30 ευρώ
- ένα (1) κινητό τηλέφωνο
Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ορεστιάδας, ενώ την προανάκριση ενήργησε το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών Ορεστιάδας.
- Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε ο 1ος Αγώνας Δρόμου Silk City Run στο Σουφλί
(17-06-2025) - Δεν αλλάζει η χάραξη της παράκαμψης Προβατώνα - Όλοι το ήξεραν από πριν
(17-06-2025) - Καταστροφές πάλι σε παιδικές χαρές του Δήμου Αλεξανδρούπολης - Σκουπίδια στις Φέρες
(17-06-2025) - Πρωταθλήτρια στο ποδόσφαιρο η ομάδα της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αλεξανδρούπολης
(17-06-2025) - Να εκκενωθεί το Αναγνωστήριο στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης, απαιτεί το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο
(17-06-2025)
EN
TR






