Κάτι τρέχει στον Έβρο
Εγνατία προς Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης - Ένας δρόμος που βγαίνει στο "πουθενά"!
Πολλές φορές υπήρξαν διαμαρτυρίες για την αρχική σχεδίαση της Εγνατίας Οδού, η οποία δεν προέβλεπε απευθείας σύνδεση με το Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, παρά μόνο μέσω κόμβου Μάκρης. Κανενός το αυτί δεν ίδρωσε. Η Εγνατία κατασκευάστηκε, πέρασαν χρόνια, οι διαμαρτυρίες συνεχίστηκαν.
Κάποια στιγμή, μετά από χρόνια ολόκληρα, αποφασίστηκε να γίνει αυτή η περίφημη συνδετήρια οδός. Δηλαδή απευθείας από την Εγνατία Οδό να μπορεί κάποιος να μπαίνει στο Νοσοκομείο και το ανάποδο.
Για να καταλάβουμε καλύτερα τον παραλογισμό της υπόθεσης, θα πρέπει να σημειώσουμε το εξής. Όταν έρχεται ένα ασθενοφόρο από τα βόρεια του Έβρου, με έκτακτο και επείγον περιστατικό ή ένα ΙΧ με ασθενή που υποφέρει, ενώ φτάνει από την Εγνατία στο ύψος του Νοσοκομείου, θα πρέπει να συνεχίσει για αρκετά χιλιόμετρα μέχρι να φτάσει στον κόμβο της Μάκρης, να βγει από την Εγνατία και να πάρει την παλιά Εθνική Οδό προς τα πίσω, να κάνει πάλι τα ίδια χιλιόμετρα για να φτάσει τελικά στο Νοσοκομείο. Δεν ξέρουμε εάν υπάρχει παρόμοια περίπτωση στην υπόλοιπη Ελλάδα, αλλά είναι από τα παραδείγματα που δείχνουν οτι μερικές φορές "βγάζουμε από μόνοι μας τα μάτια μας".
Για μία ακόμη φορά υπήρξε αντίδραση γι' αυτήν την απαράδεκτη κατάσταση, από τον Βουλευτή Έβρου της Ελληνικής Λύσης, Πάρη Παπαδάκη, ο οποίος κατέθεσε ερώτηση προς τους Υπουργούς Υγείας και Υποδομών-Μεταφορών. Στην ερώτησή του μεταφέρει τη δυσαρέσκεια του Σωματείου Εργαζομένων στο ΕΚΑΒ Θράκης για τη μη λειτουργία αυτής της οδικής σύνδεσης, η οποία έχει ως αποτέλεσμα καθυστερήσεις στη διακομιδή ασθενών, αλλά και αύξηση του κόστους κίνησης των ασθενοφόρων.
Στην κοινοβουλευτική διαδικασία για την απάντηση που έπρεπε να δώσουν τα δύο Υπουργεία, τελικά δόθηκε επιστολή της Εγνατίας Οδού η οποία αναφέρει οτι η έξοδος από τον αυτοκινητόδρομο προς έναν υφιστάμενο χωματόδρομο που θα γινόταν η σύνδεση με το Νοσοκομείο, ολοκληρώθηκε το 2022.
Στη συνέχεια όμως το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο εξέφρασε φόβους για πιθανά ατυχήματα μέσα στο χώρο του και πρότεινε να γίνει νέα χάραξη ανατολικά του Νοσοκομείου. Αυτό δεν το δέχτηκε η Διοίκηση του Νοσοκομείου, γιατί έτσι θα έπρεπε να γίνει νέα υποδομή εισόδου - εξόδου, πρόγμα που θα σήμαινε έξοδα κατασκευής, λειτουργία και φύλαξης της νέας πύλης.
Αποτέλεσμα; Αυτή η συνδετήρια οδός να παραμένει μέχρι σήμερα ανενεργή και όσοι έρχονται από Σουφλί ή Ορεστιάδα κλπ, θα πρέπει να πηγαίνουν μέχρι Μάκρη και να γυρνάνε πάλι πίσω ή να βγαίνουν από την Εγνατία νωρίτερα, να διασχίζουν την Αλεξανδρούπολη και τη Χιλή και μετά να φτάνουν στο Νοσοκομείο.
Βέβαια και η Εγνατία Οδός αν εξαρχής δεν ήταν αδιάλλακτη και αφουγκραζόταν τις τοπικές κοινωνίες, θα είχαν αποφευχθεί τέτοιου είδου ζητήματα. Τώρα τρέχουμε να διορθώσουμε παλιά λάθη, αλλά και πάλι ένα τόσο απλό πράγμα, ακόμα δεν λύνεται. Ύστερα περιμένουμε να λυθούν τα έκτακτα προβλήματα.
- Τσακίρης Χρήστος: Υπ. Δημ. Σύμβουλος με τη "Συνεργασία - Ανάπτυξη - Συνοχή" του Παναγιώτη Καλακίκου
(03-10-2023) - Λουκάς Αθανάσιος: Υπ. Δημ. Σύμβουλος με την "ΑΡΧΗ" του Σταύρου Σταυράκογλου
(03-10-2023) - «Πάγος» στα αιολικά μέσω της δασικής υπηρεσίας - Δεν ορίζεται συγκεκριμένη περίοδος αναστολής
(03-10-2023) - Ορεστιάδα: Συνάντηση υπ. περ. συμβούλων της «Περιφερειακής Σύνθεσης» με το Δημοτικό Συμβούλιο Νέων
(03-10-2023) - Σταύρος Σταυράκογλου: Ο υποψήφιος Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης στην κάμερα του e-evros.gr (video)
(03-10-2023)