Σήμερα είναι: Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019
greek english turkish
BABY SHOP KOYKORAVAS AL FARO

Κάτι τρέχει στον Έβρο

Επιτήδειος "φαρμακοποιός" προσπάθησε να εξαπατήσει Αλεξανδρουπολίτη επιχειρηματία

Επιτήδειος "φαρμακοποιός" προσπάθησε να εξαπατήσει Αλεξανδρουπολίτη επιχειρηματία

07-05-2019

Θύμα απάτης παρ' ολίγον να πέσει επιχειρηματίας από την Αλεξανδρούπολη καθώς άγνωστος προσπάθησε να του αποσπάσει το ποσό των 1000 περίπου ευρώ.

Συγκεκριμένα, την Τρίτη μετά το Πάσχα, ένας άνδρας προσποιούμενος τον πελάτη, χρησιμοποιόντας το όνομα Καμπίρης Φάνης (δεν ξέρουμε αν είναι το πραγματικό του όνομα) και την ιδιότητα του φαρμακοποιού, τηλεφώνησε σε ζαχαροπλαστείο, δίνοντας μια σημαντική παραγγελία της τάξης των 120 ευρώ, την οποία και θα παραλάμβανε απο το κατάστημα.

Όπως αποδείχθηκε σκοπός  του ήταν να δημιουργήσει σύγχυση στην πωλήτρια που τον εξυπηρετούσε κάνοντας την επικοινωνία δύσκολη καθώς προσποιούμενος οτι έχει δουλειά έκλεινε το τηλέφωνο και ξανα καλούσε σε 1 λεπτό πίσω. Αυτό συνέβη 3 φορές μέχρι να ολοκληρώσει την παραγγελία.

Στην συνέχεια αφού ζήτησε να του πουν το κόστος της παραγγελίας, ζήτησε από την πωλήτρια με την πρόφαση ότι δεν έχει ρευστό, να κάνει κατάθεση στον λογαριασμό της επιχείρησης, ζητώντας μάλιστα το αριθμό του κινητού τηλεφώνου της πωλήτριας προκειμένου να της στείλει το αποδεικτικό πληρωμής για να κατοχυρώσει την παραγγελία του.

Έτσι κι έκανε. Αλλά αντί για 120 ευρώ είπε ότι κατέθεσε 1200 ευρώ και μάλιστα από άλλη τράπεζα (ΕΘΝΙΚΗ).

Κατόπιν επικοινώνησε με το κατάστημα και μιλώντας με τον ιδιοκτήτη αυτή την φορά του είπε οτι πρέπει να του επιστραφούν άμεσα τα «ρέστα» δηλαδή 1080 ευρώ γιατί είχε να κάνει πληρωμές για να του φέρουν φάρμακα στο μαγαζί του που ήταν άδειο και είχε εφημερία!

Ο ιδιοκτήτης του ζαχαροπλαστείου αρχικά δέχτηκε να τον εξυπηρετήσει ζητώντας του ένα τραπεζικό λογαριασμό.

Ο φερόμενος ως πελάτης, του έστειλε λογαριασμό τραπέζης (EUROBANK) της ίδιας τράπεζας δηλαδή με αυτή του ζαχαροπλάστη.

Ο επιχειρηματίας βλέποντας οτι η κατάθεση έγινε απο άλλη τράπεζα και θα υπήρχε το λεγόμενο βαλέρ (valeur) τριών ημερών, του εξήγησε ευγενικά οτι δεν μπορεί να τα στείλει άμεσα και θα το κάνει αφού μπουν στο λογαριασμό του.

Ο «πελάτης» έγινε πιεστικός αλλά βλέποντας οτι ο ζαχαροπλάστης δεν προτιθεται να του τα επιστρέψει εαν πρώτα δεν μπουν στο λογαριασμό, του έκλεισε το τηλέφωνο.

Φυσικά ούτε την παραγγελία του ήρθε να πάρει απο το κατάστημα, ούτε τα λεφτά φάνηκαν ποτέ στο λογαριασμό του επιχειρηματία!

Ο επιχειρηματίας κατέθεσε, την επόμενη μέρα, το συμβάν στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής του.

Σ.Κ