ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ
Ε - ΑΤΡΙΚΑ
Αθλητικά Νέα
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΝΕΑ
Κάτι τρέχει στον Έβρο
Η πορεία στο κέντρο της πόλης
«Η Μακεδονία είναι ελληνική» φώναξαν μαθητές στην Αλεξανδρούπολη (βίντεο)
24-01-2019
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης σήμερα το πρωί στις (24/01).
Παιδιά από Γυμνάσια κυρίως της πόλης, ξεκίνησαν από τα σχολεία τους νωρίς το πρωί με ελληνικές σημαίες στα χέρια και συγκεντρώθηκαν μπροστά από το Δημαρχείο.
Οι μαθητές πραγματοποίησαν πορεία στην Λεωφόρο Δημοκρατίας και διασχίζοντας τη παραλιακή Οδό Βασιλέως Αλεξάνδρου κατέληξαν και πάλι στο κέντρο της πόλης.
Τα παιδιά άφησαν για λίγο τις μαθητικές αίθουσες και τα θρανία τους, διατρανώνοντας την αντίθεσή τους στην Συμφωνία των Πρεσπών που αναμένεται να τεθεί προς ψηφοφορία απόψε από το ελληνικό κοινοβούλιο.
Παρακολουθήστε το βίντεο από την πορεία όπως μεταδόθηκε ζωντανά από το e-evros.gr:
σαν σημερα
- Ένας περήφανος Πομάκος της Θράκης, με γιο Δόκιμο Έφεδρο Αξιωματικό
(06-06-2025) - Πέντε προσαγωγές Τούρκων στην Αλεξανδρούπολη - Όλοι αφέθηκαν ελεύθεροι
(06-06-2025) - Νέο απορριμματοφόρο όχημα για τον Δήμο Σουφλίου
(06-06-2025) - Τα παιδιά του Ειδικού Σχολείου καθάρισαν παραλία της Αλεξανδρούπολης
(06-06-2025) - Κανένας ενδιαφερόμενος για τις πρώην αποθήκες της ΚΥΔΕΠ στην Αλεξανδρούπολη
(06-06-2025)
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ
EN
TR






