Κάτι τρέχει στον Έβρο

Και ο ΣΥΡΙΖΑ διαμαρτύρεται για το κλείσιμο των εκδοτηρίων των τρένων
Για σιδηροδρομική απομόνωση κάνει λόγο οι ΣΥΡΙΖΑ, μετά την είδηση οτι κλείνουν 34 εκδοτήρια εισιτηρίων της Hellenic Train. Με σχετική ανακοίνωσή του, ειδικά για τον Έβρο, αναφέρει οτι από τις "κυβερνητικές φιέστες" για την έναρξη δρομολογίων τρένων, φτάσαμε τελικά στην "εγκατάλειψη".
Διαβάστε τμήματα της ανακοίνωσης του ΣΥΡΙΖΑ παρακάτω:
"Η απόφαση της Hellenic Train να προχωρήσει στο κλείσιμο των εκδοτηρίων στους
σιδηροδρομικούς σταθμούς της Αλεξανδρούπολης και της Ορεστιάδας, μαζί με άλλα 34 σημεία σε όλη τη χώρα, αποδεικνύει πως η κυβέρνηση της ΝΔ εγκαταλείπει πλήρως το σιδηροδρομικό δίκτυο της Θράκης και του Έβρου.
Η σιδηροδρομική γραμμή Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο εξυπηρετεί κυρίως γεωπολιτικές και στρατιωτικές προτεραιότητες και όχι την καθημερινή μετακίνηση των πολιτών. Την ίδια στιγμή, ο ιστορικός σταθμός του Πυθίου, που θα μπορούσε να λειτουργήσει ως διακρατική πύλη Ελλάδας – Τουρκίας, παραμένει πλήρως εγκαταλελειμμένος.
Η κυβέρνηση της ΝΔ είχε εξαγγείλει 19 μέτρα για την Αν. Μακεδονία και Θράκη, μεταξύ των οποίων και η επανεκκίνηση της σιδηροδρομικής σύνδεσης Αλεξανδρούπολης – Ορεστιάδας τον Οκτώβριο του 2023. Λίγους μήνες αργότερα, η Hellenic Train ανακοίνωσε την επέκταση της σύνδεσης μέχρι το Ορμένιο. Ωστόσο, αντί για περαιτέρω ανάπτυξη, η κυβέρνηση κλείνει τώρα τα εκδοτήρια, αποκόπτοντας τους πολίτες από βασικές υπηρεσίες.
Η “αναβάθμιση” που υποσχέθηκε ο κ. Μητσοτάκης παραμένει μόνο στα χαρτιά. Η πραγματικότητα είναι ότι οι κάτοικοι του Έβρου και της Θράκης παραμένουν χωρίς ουσιαστική σύνδεση με το εθνικό δίκτυο και χωρίς πρόσβαση σε στοιχειώδεις σιδηροδρομικές υπηρεσίες.
Η κυβέρνηση δεν έχει σχέδιο για τη Θράκη και τον Έβρο. Αντί να ενισχύσει τον σιδηρόδρομο, περιορίζει τις υπηρεσίες, εγκαταλείπει τη συντήρηση των δικτύων και αφήνει την περιοχή αποκομμένη από το εθνικό δίκτυο.
Οι κυβερνητικοί βουλευτές του Έβρου παραμένουν αδρανείς απέναντι στη συστηματική υποβάθμιση του σιδηροδρόμου της περιοχής. Παρά τις υποσχέσεις και τις δηλώσεις για ανάπτυξη, δεν έχουν αναλάβει καμία ουσιαστική πρωτοβουλία για τη διατήρηση και ενίσχυση των σιδηροδρομικών υποδομών του νομού.
Η αδυναμία τους να διασφαλίσουν το αυτονόητο – την παροχή βασικών υπηρεσιών μετακίνησης στους πολίτες – δείχνει την πλήρη αδιαφορία της ΝΔ για τη Θράκη και τον Έβρο. Οι υποδομές δεν μπορούν να λειτουργούν μόνο για γεωπολιτικούς σκοπούς, ενώ οι κάτοικοι της περιοχής βιώνουν την εγκατάλειψη.
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Έβρου απαιτεί:
-Άμεση ανάκληση της απόφασης για το κλείσιμο των εκδοτηρίων στην Αλεξανδρούπολη και την Ορεστιάδα.
-Αναβάθμιση και στελέχωση των σταθμών, ώστε να διασφαλιστεί η εξυπηρέτηση των πολιτών.
-Πλήρη επανασύνδεση του Έβρου με τη Θεσσαλονίκη και την υπόλοιπη Ελλάδα.
-Αξιοποίηση του σταθμού του Πυθίου και επαναλειτουργία της διακρατικής σύνδεσης
Ελλάδας – Τουρκίας.
-Σοβαρή χρηματοδότηση για τη βελτίωση των υποδομών, της ασφάλειας και της κίνησης των τρένων στη Θράκη.
Η υποβάθμιση των δημόσιων μεταφορών είναι επιλογή της κυβέρνησης. Ο Έβρος δεν είναι ντεκόρ για κυβερνητικές φιέστες. Ο σιδηρόδρομος πρέπει να εξυπηρετεί τους πολίτες, όχι να απαξιώνεται σταδιακά."
- Οδηγίες για τη Σαρακοστή από τη Διεύθυνση Κτηνιατρικής Περιφέρειας ΑΜΘ– Τι να προσέχουν οι καταναλωτές
(17-03-2024) - Αρδευτικά έργα συνολικού προϋπολογισμού 240 εκατ.€ «τρέχει» το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων στην περιοχή της ΑΜΘ
(17-03-2024) - Ορεστιάδα: Έρχονται κάδοι για τα χρησιμοποιημένα μαγειρικά έλαια
(17-03-2024) - Από τις 20 Ιουνίου ξεκινά η απευθείας πτήση Αλεξανδρούπολη - Ηράκλειο
(17-03-2024) - Σήμερα το τελευταίο αντίο στον 15χρονο που έπεσε στο κενό - Τι λέει ο παππούς του
(17-03-2024)