Κάτι τρέχει στον Έβρο
Το τρένο φεύγει στις πέντε, ταξίδι για Ορεστιάδα
Η πρόσφατη ανακοίνωση του Υπουργού Χρήστου Σταϊκούρα,για ενεργοποίηση του σιδηροδρομικού δρομολογίου Αλεξανδρούπολη - Ορεστιάδα από τις 21 Οκτωβρίου, μπορεί αρχικά να ακούγεται καλή, αλλά σε δεύτερη ανάγνωση προβληματίζει.
Όπως είπε ο Υπουργός, τα τρένο θα φεύγει στις 5 κάθε πρωί από Αλεξανδρούπολη και θα φτάνει στις 7 στην Ορεστιάδα. Αμέσως θα γυρίζει πίσω και θα φτάνει στις 9 και πάλι στην Αλεξανδρούπολη.
Μετά το μεσημέρι θα φεύγει στις 3:20 από Αλεξανδρούπολη, θα φτάνει στην Ορεστιάδα στις 5:20, μετά θα φτάνει στο Ορμένιο και θα ξαναγυρίζει στην Αλεξανδρούπολη περίπου στις 9 το βράδυ.
Λαμβάνοντας υπόψη οτι κάθε τέτοια απόφαση για δρομολόγια συγκοινωνίας, πρέπει να έχει συγκεκριμένη λογική και να εξυπηρετεί ανάγκες των επιβατών, αναρωτιόμαστε ποιός ή ποιοί αποφάσισαν αυτές τις ώρες και γιατί.
Ο Υπουργός παρουσίασε αυτά τα δρομολόγια μέσα στον γενικό σχεδιασμό για την ανάπτυξη του κεντρικού και βορείου Έβρου. Ο κόσμος διαμαρτυρόταν εδώ και χρόνια για τη διακοπή των δρομολογίων του τρένου, γιατί δεν μπορούσε να εξυπηρετηθεί.
Και τι σημαίνει εξυπηρέτηση για έναν κάτοικο του Τριγώνου πχ; Να μπορεί να κατεβεί νωρίς στην Ορεστιάδα ή στο Διδυμότειχο ή στην Αλεξανδρούπολη, να κάνει τις δουλειές του σε κάποια υπηρεσία, στο νοσοκομείο, στην αγορά και να επιστρέψει το απόγευμα ή το βράδυ στο σπίτι του.
Πώς καλύπτεται αυτή η ανάγκη με τα δρομολόγια που ανακοίνωσε ο κύριος Σταϊκούρας; Ποιοί ωφελούνται από αυτές τις ώρες; Μήπως όσοι θέλουν να κατοικούν στην Αλεξανδρούπολη και να εργάζονται στο Σουφλί, στο Διδυμότειχο, στην Ορεστιάδα; Και αν είναι έτσι και εξυπηρετούνται για τέτοιους λόγους κάποιες ομάδες εργαζομένων, είναι αυτή αποτελεσματική πολιτική για την ανάπτυξη του Έβρου; Ή μήπως θα οδηγήσει και άλλους να ακολουθήσουν το ίδιο παράδειγμα; Θα το ξαναδούμε το θέμα και κυρίως όταν (και αν) αρχίσουν τα δρομολόγια όπως ανακοινώθηκαν.
newsroom © e-evros.gr