Σήμερα είναι: Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2019
greek english turkish
ΙΚΤΕΟ BABY SHOP TIMI MIKRO

e - υεξία

Vitaplus: Διατροφή μετά τις γιορτές.

Vitaplus: Διατροφή μετά τις γιορτές.

10-01-2015

Η περίοδος των γιορτών πέρασε και ίσως να έχουν μπει και 2 κιλά μετά από το φαγοπότι. Μην απελπίζεστε όμως, απλά δε πρέπει να συνεχίσετε να βάζετε κιλά και μάλιστα πρέπει να χαθούν αυτά τα επιπλέον που πήρατε.

Το πρόγραμμα που ακολουθεί είναι για 10 ημέρες,
1400 - 1500 θερμίδων και πλούσιο σε φυτικές ίνες, άπαχες πρωτεϊνες, πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και θα βοηθήσει να μπείτε πάλι στο σωστό δρόμο.

Η διατροφή αυτή αποτελεί ένα γενικό παράδειγμα διατροφής. Για να καλυφθούν οι ανάγκες του καθενός και να έχει ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα θα πρέπει να σχεδιαστεί ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής από τη διαιτολογική μας ομάδα για κάθε άτομο ξεχωριστά.

Μην ακολουθείτε αυτή τη διατροφή αν έχετε κάποιο πρόβλημα υγείας ή σε περίπτωση εγκυμοσύνης και θηλασμού.

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει πάλι να μας συμβουλευτείτε.


1η ΗΜΕΡΑ

ΠΡΩΙ: 1 ποτήρι γάλα άπαχο, δημητριακά ολικής άλεσης 4 κ.σ. , 1 κουταλιά μέλι
ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 1 μήλο, 2 κριτσίνια ολικής
ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερίδα ψαρόσουπα (1,5 φλιτζάνι), 1 φέτα ψωμί ολικής
ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 1 μεγάλο πορτοκάλι
ΒΡΑΔΥ: Σαλάτα ωμή της επιλογής σας (2 φλιτζάνια), 1 φέτα τυρί άπαχο (60γρ), 1 φρυγανιά

2η ΗΜΕΡΑ

ΠΡΩΙ: 1 ποτήρι γάλα άπαχο, 1 φέτα ψωμί ολικής, 1 κουταλιά μέλι
ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 2 μανταρίνια , 2 κριτσίνια ολικής
ΜΕΣΗΜΕΡΙ: Ρεβίθια (1 φλιτζάνι), 1 φέτα ψωμί ολικής, 1 φέτα τυρί άπαχο
ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 1 μήλο
ΒΡΑΔΥ: Σαλάτα, 1 φέτα τυρί άπαχο, 5 ελιές


3η ΗΜΕΡΑ

ΠΡΩΙ: 1 ποτήρι άπαχο γάλα, δημητριακά 4 κ.σ. ολικής άλεσης
ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 1 ποτήρι φυσικό χυμό, 10 αμύγδαλα ανάλατα
ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 150 γρ Μπιφτέκια μοσχαρίσια, σαλάτα 2 φλιτζάνια ωμή
ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 1 πορτοκάλι
ΒΡΑΔΥ: 1 φλιτζάνι μπρόκολο, 1 φέτα ψωμί, 2 φέτες γαλοπούλα


4η ΗΜΕΡΑ

ΠΡΩΙ: 1 ποτήρι αριάνι ή κεφίρ, 1/2 κουλούρι Θεσσαλονίκης
ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 1/2 κουλούρι Θεσσαλονίκης, 4 αποξηραμένα φρούτα της επιλογής σας
ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1,5 φλιτζάνι μακαρόνια ολικής βρασμένα, 1/2 φλιτζάνι σάλτσα ντομάτας , 2 κ.σ. τριμμένο τυρί άπαχο
ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 2 μανταρίνια
ΒΡΑΔΥ: 2φλιτζάνια ωμή σαλάτα, 1 τόνο καλά στραγγισμένο


5η ΗΜΕΡΑ

ΠΡΩΙ: 1 γιαούρτι άπαχο με δημητριακά ολικής 4κ.σ., 1 κουταλιά μέλι
ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 1 μικρή μπανάνα
ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 150 γρ φιλέτο κοτόπουλου, 4 κομμάτια πατάτες φούρνου, σαλάτα 2 φλιτζάνια ωμή
ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 1 μικρή μπανάνα
ΒΡΑΔΥ: 2φλιτζάνια ωμή σαλάτα, 6 κομμάτια πατάτες φούρνου, 1 φέτα τυρί άπαχο

Δείτε τη συνέχεια εδώ.