ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ
Ε - ΑΤΡΙΚΑ
Αθλητικά Νέα
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΝΕΑ
Κάτι τρέχει στον Έβρο
Δικαίωμα εισαγωγής στα ΑΕΙ αποκτούν οι απόφοιτοι των ΕΠΑΛ
14-05-2016
Δικαίωμα στη φοίτηση σε πανεπιστήμια αποκτούν πλέον οι απόφοιτοι των ΕΠΑΛ.
Σύμφωνα, με το Διευθυντή του 2ου ΕΠΑΛ Αλεξανδρούπολης, Ηλία Ακίδη, η φοίτηση σε ΤΕΙ δεν είναι πλέον η μόνη επιλογή των αποφοίτων, καθώς δίνεται η επιλογή μέσω των πανελλαδικών εξετάσεων να εισαχθούν και στα ΑΕΙ της χώρας.
Επιπροσθέτως, ο κ. Ακίδης, αναφέρθηκε και στην ιδιαιτερότητα των φετινών Πανελλαδικών εξετάσεων, τη δυνατότητα δηλαδή επιλογής εξέτασης του μαθητή, με το παλιό ή το καινούργιο σύστημα. Πιο συγκεκριμένα, οι τελειόφοιτοι μαθητές θα εξεταστούν στο νέο σύστημα, ενώ οι υπόλοιποι μαθητές επιλέγουν το σύστημα με το οποίο θέλουν να εξεταστούν.
Πηγή: thrakinet.tv
σαν σημερα
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ
EN
TR






