Ο πληρέστερος ηλεκτρονικός επαγγελματικός οδηγός του N.Έβρου
ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΝΕΑ

Η ιδέα αυτή που τιτλοφορείται «LetsΜeet-Ιn» και είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του Κομοτηνή προγραμματιστή Θανάση Γεωργαντά και του Σαμοθρακίτη ξενοδόχου Δημήτρη Μισιρλή.
Η ιδέα αυτή που τιτλοφορείται «LetsΜeet-Ιn» και είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του Κομοτηνή προγραμματιστή Θανάση Γεωργαντά και του Σαμοθρακίτη ξενοδόχου Δημήτρη Μισιρλή.

Η ιδέα Κομοτηναίου και Σαμοθρακίτη διεκδικεί 65.000 δολάρια

10-03-2013
Στο σύνολο των 153 αιτήσεων που δέχθηκε το Zerofund, συνολικά 12 ιδέες πέρασαν στην επόμενη φάση, μεταξύ των οποίων και η ιδέα «LetsΜeet-Ιn»

Ένα απλός χρήστης του διαδικτύου μπορεί να συμβάλλει στην προώθηση της ιδέας καταθέτοντας τη δική του θετική ψήφο στην ιστοσελίδα zerofund.org

«Μία ιδέα για μία web και mobile πλατφόρμα που θα επιτρέπει στους χρήστες που πρόκειται να ταξιδέψουν σε ένα μέρος να αναζητούν άλλους ανθρώπους που ταξιδεύουν τις ίδιες μέρες στο ίδιο μέρος ώστε να σχηματίσουν groups και να ταξιδέψουν μαζί. Στόχος είναι οι συνταξιδιώτες να έλθουν σε επαφή με νέους ανθρώπους και να μοιρασθούν νέες εμπειρίες».

Η ιδέα αυτή που τιτλοφορείται «LetsΜeet-Ιn» και είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του Κομοτηνή προγραμματιστή Θανάση Γεωργαντά και του Σαμοθρακίτη ξενοδόχου Δημήτρη Μισιρλή διεκδικεί με αξιώσεις 65.000 δολάρια μέσω του ZeroFund. Στο σύνολο των 153 αιτήσεων που δέχθηκε το Zerofund, συνολικά 12 ιδέες –startups πέρασαν στην επόμενη φάση.

ΜΙΑ ΑΥΘΟΡΜΗΤΗ ΣΚΕΨΗ ΕΓΙΝΕ ΠΡΑΞΗ

Η ιδέα για τον Θανάση Γεωργαντά, όπως είπε ο ίδιος μιλώντας στο «Χ», «ξεκίνησε όταν ο φίλος και πελάτης ξενοδόχος από τη Σαμοθράκη ανέφερε το περιεχόμενο μιας σκέψης του πολύ γενικά, χωρίς όμως να εστιάσει σε συγκεκριμένα κριτήρια. Προσπαθήσαμε να το στήσουμε μόνοι μας, αλλά δεν τα καταφέραμε γιατί χρειάζονται χρήματα για να γίνει μία τέτοια διαδικασία. Έτσι αναζητήσαμε εταιρείες και οργανισμούς στο διαδίκτυο που προωθούν ιδέες νέων ανθρώπων ή ιδέες που δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή στο διαδίκτυο. Καταθέσαμε την ιδέα μας στο ZeroFund και μετά το πέρας της πρώτης φάσης αντιληφθήκαμε ότι από τις 153 προκρίθηκε μέσα στις 12 καλύτερες».

ZEROFUND: ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ

Σημειώνεται ότι το Zerofund αποτελεί μια πλατφόρμα δικτύωσης για ελληνικές ιδέες - startups και μια γέφυρα χρηματοδότησης και συμμετοχής σ’ ένα πρόγραμμα στις ΗΠΑ, το Mindethebridge. Οι δώδεκα ιδέες που διακρίθηκα στη πρώτη φάση, διαθέτουν η καθεμία το δημόσιο προφίλ της στο zerofund.org και μέχρι τις 18 Μαρτίου θα δέχονται εικονικά χρήματα και θετικές ψήφους από το κοινό.

Ένα απλός χρήστης του διαδικτύου μπορεί να συμβάλλει στην προώθηση της ιδέας καταθέτοντας τη δική του ψήφο στην ιστοσελίδα zerofund.org.

«Οι ανταγωνιστές και συναγωνιστές στο ίδιο πρόζεκτ είναι ολόκληρες εταιρείες και μπορεί στις ιδέες που έχουν διακριθεί να εργάστηκαν και 10 προγραμματιστές, γραφίστες και μελετητές διαδικτύου. Εμείς ακόμα αναζητούμε προγραμματιστές και γραφίστες που θέλουν να ασχοληθούν με την ιδέα. Μέχρι 18 Μαρτίου μπορούν οι χρήστες οι οποίοι θα δουν την ιδέα μας και θα τους αρέσει να ποντάρουν όσα χρήματα θέλουν. Συλλέγοντας τα χρήματα αυτά είτε θα αναδειχθούμε πρώτοι και θα πάρουμε την έγκριση για την επόμενη φάση ή αυτά τα χρήματα θα μπορέσουμε στη συνέχεια να τα καταναλώσουμε για τις δικές μας ανάγκες πληρώνοντας έναν προγραμματιστή ή έναν γραφίστα. Να στήσουμε, δηλαδή, την εφαρμογή όπως εμείς την φανταζόμαστε. Γι’ αυτό καλούμε όποιον άνθρωπο έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο να προσφέρει έστω και ένα ευρώ, για εμάς είναι πολύ σημαντικό», σημείωσε ο νεαρός προγραμματιστής. Στο επόμενο στάδιο σε σχετική εκδήλωση στην Αθήνα θα κληθούν να παρουσιάσουν στο κοινό την ιδέα τους και σε αυτούς θα είναι ο Θανάσης Γεωργαντάς και ο Δημήτρης Μισιρλής. Η ελληνική ιδέα που θα καταφέρει να χτίσει ένα καλά δομημένο προϊόν/υπηρεσία θα ετοιμάσει τις βαλίτσες της για ΗΠΑ όπου θα λάβει χρηματοδότηση ύψους 65.000 δολλαρίων από το Mindethebrige και θα συμμετάσχει στο τριμηνιαίο εκπαιδευτικό του πρόγραμμα.

Οι δώδεκα ιδέες είναι οι εξής:

 - Brandadelic: Πρόκειται για μία ομάδα επαγγελματιών του μάρκετινγκ οι οποίοι στοχεύουν στη δημιουργία στρατηγικών, πρωτότυπων και καλαίσθητων ιδεών branding για startups σε ολόκληρη την Ευρώπη, μέσω μίας πλατφόρμας διαχείρισης που βοηθά τις ίδιες τις εταιρείες και την Brandadelic να κατανοήσουν τις ανάγκες και απαιτήσεις τους όσον αφορά στο brand τους.

 - Fundanation: Μία μη κερδοσκοπική πλατφόρμα η οποία στοχεύει στο να βοηθήσει επιχειρηματίες να συγκεντρώσουν χρήματα για τις επιχειρματικές τους ιδέες μέσα από δωρεές και χρηματοδότηση πλήθους. Οι ιδέες που θα επιλέγονται να χρηματοδοτηθούν θα ψηφίζονται με βάση την προοπτική τους να ωφελήσουν τη χώρα στην οποία αφορούν, με στόχο να την βγάλουν από την οικονομική κρίση που πιθανώς αντιμετωπίζουν.

- Gluc: Μία μηχανή αναζήτησης που θα "τροφοδοτείται" αποκλειστικά από ανθρώπινες γνώμες και ψήφους. Κάθε χρήστης που θα πραγματοποιεί μία αναζήτηση με λέξεις-κλειδιά ή θα κάνει μία ερώτηση στη μηχανή θα λαμβάνει μία λίστα από sites που έχουν προταθεί από άλλους χρήστες, ανάλογα με τις ψήφους που έχουν δώσει.

 - LetsΜeet-Ιn: Μία ιδέα για μία web και mobile πλατφόρμα που θα επιτρέπει στους χρήστες που πρόκειται να ταξιδέψουν σε ένα μέρος να αναζητούν άλλους ανθρώπους που ταξιδεύουν τις ίδιες μέρες στο ίδιο μέρος ώστε να σχηματίσουν groups και να ταξιδέψουν μαζί. Στόχος είναι οι συνταξιδιώτες να έλθουν σε επαφή με νέους ανθρώπους και να μοιρασθούν νέες εμπειρίες.

 - N-ΕverAlone: Η ιδέα για μία εταιρεία η οποία θα δίνει τη δυνατότητα σε χρήστες των social media να προσλαμβάνουν πραγματικούς ανθρώπους οι οποίοι θα παρουσιάζονται εικονικά ως το ταίρι τους. Κάθε χρήστης θα μπορεί να νοικιάζει για όσο χρόνο το επιθυμεί το νέο του ταίρι, το οποίο με τη σειρά του θα "ποστάρει" μηνύματα αγάπης στα κοινωνικά δίκτυα του χρήστη-πελάτη, ώστε αυτός να "εκδικηθεί" τους ή τις πρώην του, αλλά και να κάνει "επίδειξη" στους διαδικτυακούς και μη φίλους του.

- Missum: Η ιδέα για ένα προσωπικό, προσωποποιημένο περιοδικό το οποίο ψάχνει στο διαδίκτυο και στα κοινωνικά δίκτυα του χρήστη για άρθρα και γνώμες πάνω σε ζητήματα που τον ενδιαφέρουν. Η εφαρμογή στοχεύει στο να βοηθάει το χρήστη να πλοηγείται στους τόνους πληροφοριών που κυκλοφορούν στο Διαδίκτυο, αποφεύγοντας τις λανθασμένες ή ψευδείς πληροφορίες και οργανώνοντας τα άρθρα που διαβάζει.

 - MyPortofoli: Ένα online εμπορικό κέντρο όπου οι επιχειρήσεις θα μπορούν να ανεβάζουν προσφορές σε προϊόντα και υπηρεσίες. Οι πελάτες εκτός από το να επωφελούνται από τις προσφορές θα έχουν τη δυνατότητα να έρχονται σε επαφή με τις επιχειρήσεις ώστε να τις καταθέτουν τις απόψεις τους για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που παρέχουν.

 - Periploos: Πρόκειται για την startup που έχει δημιουργήσει ήδη ένα "buzz" μέχρι τώρα, καθώς συμμετείχε και στο πρόσφατο event του 123P για ελληνικές τουριστικές startups. Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες της να αναζητήσουν ταξιδιωτικές προτάσεις με μόνα κριτήρια το budget τους και τις ημερομηνίες που ταξιδεύουν.

 - Pinapps: Πρόκειται για μία εφαρμογή η οποία έχει ήδη παρουσία σε λογισμικό Android και Windows Phones και μέσα από την οποία βοηθάει τους χρήστες της να ανακαλύψουν καινούριες ελληνικές εφαρμογές που μπορεί να τους ενδιαφέρουν και να τις μοιρασθούν με τους φίλους τους.

 - Pinobo: Μία ακόμη ιδέα που έχει γίνει ήδη "γνωστή", καθώς κατέκτησε τη δεύτερη θέση στον πρώτο γύρο του διαγωνισμού Windows Startup Challenge, ενώ συμμετείχε και στο πρόσφατο Startup Weekend Athens 2013. Πρόκειται για έναν ψηφιακό πίνακα, στον οποίο ο χρήστης μπορεί να "καρφιτσώσει" βίντεο, φωτογραφίες, σημειώσεις κ.ά. και να τα μοιρασθεί με τους φίλους του.

- Pollfish: Μία πλατφόρμα δημιουργίας και διανομής ερευνών σε mobile apps, οι οποίες επιτρέπουν στους developers που τις χρησιμοποιούν να έχουν γρήγορη πρόσβαση στα αποτελέσματα και να έχουν την ευκαιρία να αποκομίσουν χρήματα.

 - WeatherΧΜ: Πρόκειται για την ιδέα μίας εφαρμογής που συλλέγει τις προβλέψεις καιρού από διάφορα μετεωρολογικά sites και τις συγκρίνει με τις πραγματικές καιρικές συνθήκες ώστε να ενημερώνει τους χρήστες της ποια από τις πηγές πληροφόρησης μπορούν να εμπιστευθούν για τη συγκεκριμένη περιοχή που ενδιαφέρονται.
Πηγή: xronos.gr