Say "cheese"
Φωτορεπορτάζ από τα εγκαίνια του "Open Mall AXD"
Εγκαινιάσθηκε το Σάββατο 16 Απριλίου με παρουσία του προέδρου της ΕΣΕΕ κ. Βασίλη Κροκίδη και τοπικών φορέων το Ανοιχτό Κέντρου Εμπορίου στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης.
Ξεκίνησε έτσι επίσημα στην καρδιά της πόλης, να λειτουργεί το κεντρικό ψηφιακό πληροφοριακό σύστημα με τεχνολογία φυσικής κίνησης (Nevma).
Τι είναι όμως τα Ανοιχτά Κέντρα Εμπορίου; Σε τι ωφελούν τον καταναλωτή; Πως μπορεί να γίνει κάποιος μέλος σε αυτά;
Ο θεσμός των ΑΚΕ (Ανοιχτά Κέντρα Εμπορίου) στοχεύει στην αύξηση του ενδιαφέροντος των πολιτών και των καταναλωτών για τις τοπικές αγορές, και στην προσέλκυση επαναλαμβανόμενων επισκέψεων στους χώρους των ΑΚΕ.
Πέρα από τη γνωριμία με τα κέντρα των πόλεων, την ψυχαγωγία που προσφέρει μια όμορφη βόλτα στην τοπική αγορά και τη δημιουργική απασχόληση για παιδιά και ενήλικες στις εκδηλώσεις που διοργανώνονται από τους υπεύθυνους για τη λειτουργία των ΑΚΕ Εμπορικών Συλλόγων, οι επισκέπτες έχουν ένα πρόσθετο κίνητρο για να προτιμήσουν για τις αγορές τους τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις περιοχές των ΑΚΕ.
Συγκεκριμένα, οι τακτικοί επισκέπτες των ΑΚΕ μπορούν να ωφεληθούν με σημαντικές εξοικονομήσεις στις αγορές τους, με βάση ένα σύστημα επιβράβευσης καταναλωτών.
Με την εγγραφή του ο καταναλωτής:
- Γίνεται μέλος του ΑΚΕ της περιοχής του.
- Αν διαθέτει smartphone ή tablet μπορεί να εγκαταστήσει και την αντίστοιχη εφαρμογή για κινητές συσκευές.
- Στην εφαρμογή για κινητές συσκευές αλλά και στο portal μπορεί να δει το ποσοστό έκπτωσης που χορηγεί κάθε κατάστημα – μέλος του ΑΚΕ.
Ο καταναλωτής επισκέπτεται ένα κατάστημα του ΑΚΕ και αγοράζει ένα προϊόν.
Ο υπεύθυνος καταστήματος ρωτά τον πελάτη αν είναι μέλος του ΑΚΕ.
- Αν ο καταναλωτής είναι ήδη μέλος, ο υπεύθυνος του καταστήματος εισέρχεται με τον κωδικό του στο portal των ΑΚΕ, και αναζητά τον καταναλωτή με βάση το ID του (αριθμός κινητού του τηλεφώνου).
- Αν ο καταναλωτής δεν είναι μέλος, ο υπεύθυνος καταστήματος μπορεί να τον εγγράψει εκείνη τη στιγμή ως μέλος του ΑΚΕ.
- ο υπεύθυνος καταστήματος εγγράφει τον καταναλωτή στο portal και του παραδίδει την ειδική κάρτα μέλους.
- Όσον αφορά τα στοιχεία πρόσβασης, ο καταναλωτής επιλέγει username και το password θα παράγεται τυχαία (randomly)
- Ο καταναλωτής θα λάβει email για την εγγραφή του και θα μπορεί να αλλάξει το password του.
Ο υπεύθυνος του καταστήματος εντοπίζει στην ειδική εφαρμογή του portal τον χρήστη – καταναλωτή και του προσθέτει πόντους (credits) ανάλογα με το ποσό της αγοράς του (ένας πόντος για κάθε ευρώ αγοράς - π.χ. 70 πόντους για αγορά αξίας 70,00 €).
Ο καταναλωτής θα μπορεί να εισέλθει στο portal και να δει τους πόντους που έχει συγκεντρώσει, ενώ θα μπορεί να κάνει το ίδιο μέσω της mobile εφαρμογής.
Ο καταναλωτής ενημερώνεται για το ποσοστό της έκπτωσης που διατίθεται από κάθε κατάστημα, είτε μέσω του mobile application, είτε του portal, είτε ρωτώντας τον υπεύθυνο του καταστήματος.
Ο καταναλωτής αγοράζει ένα προϊόν και επιθυμεί να εξαργυρώσει πόντους του για να πετύχει την έκπτωση που έχει δηλώσει το κατάστημα.
- Ο υπεύθυνος καταστήματος εισέρχεται στο portal, και εντοπίζει τον καταναλωτή – χρήστη.
- Καταχωρεί την αγορά και αυτόματα:
- Αφαιρούνται πόντοι ίσοι με το ποσό σε ευρώ της έκπτωσης επί της αγοράς του καταναλωτή (π.χ. ο καταναλωτής αγοράζει αγαθό αξίας 50,00 € σε κατάστημα που χορηγεί έκπτωση 10%. Το ποσό της έκπτωσης είναι 5,00 € οπότε θα του αφαιρεθούν 5 πόντοι).
Προστίθενται πόντοι ίσοι με το ποσό σε ευρώ που έχει πληρώσει ο καταναλωτής μετά την έκπτωση (π.χ. ο καταναλωτής στο προηγούμενο παράδειγμα πληρώνει 45,00 € οπότε πιστώνεται με 45 πόντους).
Φωτ: K. Ορδουμποζάνης
Δείτε περισσότερα για το Nevma στο παρακάτω video: